Script for differentieret til single ended s parameter konvertering

N

nsharma10

Guest
Hej alle, Jeg leder efter nogle script (Matlab eller noget andet) for differentiel til ubalanceret s parameter konvertering. Konverteringen er fra forskellen 2 port til single ended 4 port. Jeg håber at høre fra en bruger på dette. Tak Neel

Der er en Agilent notat om dette, at du kan google jeg huske. Hvis du ikke kan finde, så lad mig det vide.

hej cnm ... tak for dit svar. Faktisk fik jeg den generelle metode fra nogle offentliggørelsen. Men de ting er at der er nogle store ligninger, som jeg skal løse. I mit tilfælde har jeg den differentielle s params og jeg har brug den etsoklede parameters.I am newbie til matlab, så hvis du har en form for script i matlab eller så lad mig det vide. Jeg har ikke rigtig finde Agilent ansøgning notat om Thiis når jeg googled fot det.

Jeg har brugt Agilent Gensys at konvertere målte S parametre til / fra forskellen. Der er gratis programmer som Qucs der vil sandsynligvis gøre det også. Hvis du finder en matlab, excel, eller MathCad script til at gøre det, skal du komme tilbage en post it here! Nogle papirer, som kan være til nytte:

Hej biff44 ... Tak for aviserne .. hvis jeg finder nogle script jeg skal skrive det her ......... i mellemtiden, hvis nogen stadig har noget venligst holde udstationering ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back