SCSI-brænder

M

macsmial

Guest
Figuring men intet af dette .. Så igen: Jeg fik brugt Yamaha rekorder CDR200tNB SCSI controller Adaptec AVA 1505 til 1515.Jeg har installeret driveren til SCSI (SCSI HOST AHA-150x/1510/152X/AIC-6X60 - at jeg fandt på cd'en til Win 98), men kan stadig ikke se brænderen.Hvad kan være årsagen?Det kan ikke være chauffør?
6BX/VIA/ZX81 plade, Celeron 500, 196 RAM, CD-rom.Tag et kig, skal du på bilagene.Tak.Card scsi.jpgBeskrivelse:0,00

Velkommen

Jeg ville have foreslået at købe en SCSI-kort, som har sit eget BIOS, når du starter din computer til at registrere og rapportere enheden.Jeg bruger den samme, og der er ikke noget problem.

Du downloade driver til en bestemt model, tjek hvad du bryde fri, check eller en anden ubrugte adresse på den enhed I / O, skal du bruge bios på kortet og umiddelbart efter skift kompa vil vide, om din hurtige eller til skrald, når de ikke er i brug alle eksterne enheder eller SCSI controller er ikke i midten af bussen mellem to enheder er en opsigelse skal være aktiveret på controlleren, her et link til producenten og beskrivelser drivami controllere. http://www.adaptec.com/worldwide/support/suppbyproduct.html?sess = ingen & cat = / Teknologi / SCSI & & Host adaptere & FromPage = driverindex

grzechhh skrev:Jeg ville have foreslået at købe en SCSI-kort, som har sit eget BIOS, når du starter din computer til at registrere og rapportere enheden.
Jeg bruger den samme, og der er ikke noget problem.

Fra hvad jeg ser, er ISOwy controller, og de ni-stop, så jeg først forsøgte at omkonfigurere hver gang indstilling i BIOS på computeren reservation IRQ for ISA-enheder på bussen, at det ikke sameksistere med andre installeret hardware.Desuden kan du spille med skiftende SCSI-id'et for optageren - Jeg mødtes med knuste SCSI-enheder, der arbejder kun på, hvad poniektórych ID.Bios betyder ikke noget i dette tilfælde dog kunne hjælpe, hvis du gør selvtesten controller.

Jeg spørger forsigtigt med en optagelse program, du har? "Jeg har det samme sæt med optageren, CDR er 102 og efter installation af drivere, SCSI-cd-skribent er ikke medmindre wgram ryge program ... ved den måde, jeg har handlet for forfatteren har hørt nogle czoraj.Zywot ende.: Cry:
Regards Robert

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back