->. SDC-fil

V

vreddy

Guest
kan nogen uddybe dette ......

. sdc fil :------ det indeholder clk definition på alle stierne i deisgn, false & multi cykelsti, IO forsinkelser, max, min forsinkelser, kilde latenstid, caseanalyse ........

anthin flere filer, den har /??
wat er dette tilfælde analyse?

wat er diff bet timingen undtagelser & timing begrænsninger?
Jeg tror, timingen undtagelser r FALS & multi cykelsti .... korrigere mig, hvis jeg er forkert ......

tak på forhånd

SDC står for "Synopsys Design Constraints",
En ASCII-tekstfil (med endelsen. SDC), der indeholder design begrænsninger og timing opgaver inden for industri-standard Synopsys Design Constraints format.De begrænsninger i en Synopsys Design Constraints File er beskrevet ved hjælp af Tcl værktøj kommando sprog og følg Tcl syntaks regler.

SDC indeholder optimering og Den Demokratiske Republik Congo begrænsninger.

Generelt, MCP, falske stier, Max / Min forsinkelse indstillinger kaldet undtagelser til design.Begrundelsen er, er, tilsidesættes enkelt cyklus timingen adfærd af designet.Undtagelser er delmængde af begrænsninger.

Begrænsninger kan består af ur definitioner, IO forsinkelser, max overgange, Load værdier til design, caseanalyse, konstant værdi indstillinger, Dont bruge indstillinger, ideel netto, ideel netværk, max område og deaktivere timing og mange mange flere og undtagelser ..

Sag analyse bruges til at distingushed mellem de forskellige transportformer, du bruger i timingen analyse.For ex, er tidspunktet analysen for DFT mode / Functional mode / PLL mode / etc ...set_case_analysis 0 TEST_MODE, vil blive anvendt til funktionelle timing analyse (Naturligvis afhænger det af din RTL kodning).
in the design.

Endelig, SDC doesnt indeholde clk Definition på alle stierne
i konstruktionen.Afhænger af tilstanden af SDC, vil uret definitioner blive begrænset.Betyder, i design, nogle registre er ikke forpligtet til at gøre tidsplanen i særlige tilstand.Uret Definition at dette register er ikke forpligtet til at holde i SDC.

Hilsen,
Sam

ideelle netværk kunne sættes i SDC, tror jeg ikke det.
hvilken version det support?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back