semi-uendelig randbetingelse i cSt

F

fxth

Guest
Hej, Jeg er en ny bruger til CST MWS 2008. Jeg forsøger at simulere refleksion størrelsesorden på en semi-uendelig glas eller metal materiale, oplyst af EM bølge fra det frie rum. Hvilken skabelon skal jeg bruge og hvordan man kan definere den semi-uendelig randbetingelse? For det materiale, biblioteket i MWS, er hvilken model bruges til at modellere den dielektriske funktion af materialer? Please hjælp til at besvare disse spørgsmål. På forhånd tak!

Hej fxth, Hvad mener du med semi-uendelig? Er det ligesom finite dimension i siger X-akse og uendelig i Y-aksen? Til denne brug periodiske randbetingelser i ± Y-aksen, holde resten åben tilføje et mellemrum. hvis du går til spredning i materiale egenskaber ved et bestemt materiale, der er brugerdefineret liste. Du kan kontrollere dielektriske værdier og funktioner, der anvendes. Håber det hjælper. Regards Praful

Hey Praful, Tak for dit svar. Faktisk, laver jeg en simpel simulation til at finde den komplekse refleksion fra metaloverfladen. For nemheds skyld er rummet opdelt i to dele, z0 er ledig plads. Jeg er ikke sikker på, om CST kan definere denne type randbetingelse på grund af sin 3D-funktion.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back