Senior / Analog IC Design Engineer i Singapore Wanted

W

WindRay

Guest
Hej alle.

Tak for at vise din interesse.Mit firma er et nyligt start i Singapore.Moderselskabet er fra Korea.Vi søger erfarne design ingeniører i området ved styring af strømforbruget IC.Det projekt, vi gør, vil blive såsom LDO, DC / DC-konverter med interne effekt MOSFET (sorteper / booast), Analog afbrydere, LED drivere Ic osv.

Bedes du er interesseret i denne form for job og er interesseret i at arbejde aborad, bedes du pm mig eller sende genoptage at koksoonyeo (at) yahoo.com.Tak.

Beklager,
men i dette øjeblik, layout ingeniør opennings er fyldt.Men du kan stadig sende genoptagelsesfunktionen til mig, jeg vil overveje dit cv, når der er nogen opennings.

Tak alle.

Hi WindRay,
Jeg arbejdede i 3 yars som Analo Designer.Jeg har ikke arbejdet i Power Management, men havde en vis erfaring med LDO og andre små blokke.Også jeg konstrueret transmitter del for Flexray.I WM interesseret i subcontarected dele fra et projekt, at jeg kan arbejde på afstand.Er der nogle mulighed for dette?
Venlig hilsen,
Radek

Hvad med digital hardware?Er der nogen ledig stilling i din virksomhed?

Mit firma har stadig tre vancancies for Analog IC designere.Tak for de mennesker, der viser interesse.Venligst e-mail til mig, og jeg vil forsøge at komme til dig ASAP og arrangere en samtale med dig, hvis du er egnet.Tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back