Sensorer .... sensorer .... sensorer

V

vasia_uvi

Guest
Hej ..... Jeg er en studerende på Electrical Engineering, og jeg er nødt til at lave et projekt heks omfatter en trådløse sensor netværk i et apartment.I nødt til at bruge folowing sensorer: vibrationer, røg, lugt, temperatur, fugtighed. Nogen der har dokumentation, skemaer, sites om denne sensorer? Jeg har brug for fremstilling tehnology, ikke eksempler på manufacturer.I har fundet noget dokumentation, men jeg did't finded om lugt sensor ingenting. Tak meget.

Hmmm ... med lugt føler jeg mener en sensor heks kan reagere på koncentrationen af methan gas og andre substances.For eksempel ... i et rum ... hvor en masse mennesker arbejder, når luften det bliver irrespirable en ventilator er det kommer i funktion. Beklager min dårlige engelsk .... Jeg søgte efter lugten sensor ... men jeg did't finde en masse dokumentation:..! (Jeg har brug for også dokumentation og diagrammer for temeprature sensor, fugt, vibrationer og røg Takket Her er hvad Jeg finded om lugt-sensor

Undskyld .... Jeg ville sige gas sensor.I har fundet en gas-sensor: NAP-11AS , der er følsom over for forskellige gasser, herunder alkohol, men især meget følsomme over for ubehagelige lugte såsom hydrogensulfid. Denne sensor bruges som luftkvalitetssensoren for luftrensere, deodorant, og kontrol af enheder til automatiske ventilators.But jeg ikke finde nogle skemaer eller documentation.Anybody kan hjælpe mig?

Hej, har i Hobby Circuit forum en meget lignende emne, anbringender se på det.

Jeg har hele kredsløbet daigarm. pm mig, hvis u har brug for det