Seriel kommunikation uden HyperTerminal

• Thread starter gomathigururajan
  • Start date
G

gomathigururajan

Guest
Hjælp mig med at skrive ac kode for sende og modtage seriel datakommunikation (RS232-protokol) med ARM7 ... Bør ikke bruge hyper terminal til at sende eller modtage data .. Kan du hjælpe mig ...

Du kan ikke bruge HyperTerminal nogen måde ...... Hvorfor kan du ikke se ind i API-dokumentation, som gør dig i stand til at kommunikere via UART. Jeg tror ikke, at u nødt til at bruge de signaler DTE, RTS osv. interface diagram: ARMUartMAX232PC (COM1): se data på HyperTerminal. Med venlig hilsen Sanny

hvad gør u præcist ønsker at gøre .. uden at inforamtion ingen vil være i stand til at hjælpe u i ordentlig måde ..

Hej BurnOut_tesla jeg skal skrive en kode for ARM7 bruger RS232-protokollen (seriel kommunikation) bør ikke kommunikere med hyper terminal til at sende og modtage data fra hyper terminal. Jeg har brug API til at interface med ARM7. Hvad skal jeg henvise til dette .......

Deres krav er ikke klar: (Uddybende mere for at hjælpe dig - Amr.

må ikke kommunikere med hyper terminal til at sende og modtage data fra hyper terminal
Så kan det kommunikere med hyper terminal eller ej?? Kan du være mere klart? Som ender du har problemer med ARM eller PC?

Jeg håber, ur ved hjælp af API fra pc-enden for frontend softaware eller er det fra Ur ARM comipler ..? Hvis det er fra PC ende u har tilføje dll-fil til COM-port .. forklar ur anvendelse i detaljer, så vi kan guide u ordentligt ...: D

hvis u dont ønsker at bruge Windows hyperteminal du kan bruge Terminal programmet ved Bray + +. bare google det og u vil finde det. Den anden metode er at skrive et interface program ved hjælp af c eller vb.net. senere er meget lettere ...

... Forslag fra forum medlemmer strømmer ind, uden at op give klare requiremnt. hvis ekspertise af medlemmerne er anvendt korrekt af plakaten kan man spare tid og penge. srizbf 19thmay2010

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back