Seriel port kommunikation i Proteus med PIC

K

kulachi

Guest
Jeg gør et projekt af gps datalogger for, at jeg simulerer det på Proteus software jeg ønsker at læse GPS co ordiates på Proteus og vise dem på LCD jeg har gjort det lcd interface, men jeg dont kende Howe til at slutte hyper termial med Proteus Jeg ønsker Proteus at læse direkte danne srial havnen og derefter PIC controller vil vise, at på LCD, men jeg dont vide, hvordan man tilslutter RS232 med COM1 porten på Proteus plzz hjælp mig med dette thanx på forhånd Hilsen Ali [/ b ]

Du har brug for virtuel seriel port gøre førerens Proteus Kommuniker med Hyper-terminal eller enhver anden software ... men jeg har ikke prøvet at forbinde Proteus til den virkelige verden miljø ... download Virtual seriel port Driver fra Eltima og prøv denne ..

thanx 4 hjælp, men jeg hvordan man kan forbinde den virtuelle serielle port driver software med Proteus virtuel seriel port driver gør par af de af COM-portene, men hvordan man bruger det, hvis u kan hjælpe Hilsen Ali

Første Download virtuel seriel port driver (VSPD) Fra Eltima.com For tilslutning VSPD til Proteus .. brug COMPIM komponent i Proteus tilsluttet RX, TX i PIC ... Goto Rediger egenskaber mulighed for COMPIM og Vælg fysisk port du forbinder til og virtuelle port u gerne i forbindelse ... hvis u har yderligere Tvivl sende ur Proteus kredsløb ... og må jeg vide hvor u fra, fordi ur navn synes at kende ..

kan u uploade ur komplet Proteus filen og kode pic thats bedre at sætte sig ind til mig og bettter løsning af UR problem.

Hej! Mit navn er Alex, og jeg er ved at bygge en vejrstation. Det lykkedes mig at vise på en 3310LCD temp, tryk, fugtige og nu vil jeg simulere seriel transmission i Proteus. Jeg vedhæftet filen i proteus.Can du pls fortælle mig, hvad skal jeg ændre, fordi jeg ikke helt forstod, hvad var du sagde om disse terminaler. Hvis du har brug for min kode, jeg vil atach det På forhånd tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back