seriel tx, rx

H

halee Awan

Guest
hej
Jeg har lavet et lille projekt med 8951MC, at transmitt data i serie, og jeg overvåge det på pc (hyper terminal) vinduer, im benytter tværs conection kabel, der tilsluttes pc'en til MC89c51 via max 232, ...
Nu ved jeg ikke ønsker at tilslutte både ved hjælp af cross-kabel jeg ville gerne bruge sådan ic at stand til at overføre serrially data og på den anden side kan rx det
Nogen, der nu som ic jeg bruger
til gjort det

I Don't undestand du kan du forklare, hvad du har brug for mere, og jeg vil hjælpe
tak

Søge efter trådløse RS232 moduler, fx på http://www.maxstream.net/wireless/wireless-rs-232.php

Citat:

Nu ved jeg ikke ønsker at tilslutte både ved hjælp af cross-kabel jeg ville gerne bruge sådan ic at stand til at overføre serrially data og på den anden side kan rx det

seadolphine2000 skrev:Citat:

Jeg står over for så mange problemer, når jeg prøvede at sende / modtage data via Bluetooth.Så jeg skiftede forbindelsen til IrDA.

Der henvises til vedlagte PDF og du vil finde nogle nyttige data.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back