set_driving_cell brug forståelse

V

vikramc98406

Guest
Hej, Kan nogen give mig forskellen i brugen af ​​nedenstående to sæt i en SDC 1) set_driving_cell-rise-min-bibliotek-lib_cell-pin X [get_ports PORT] set_driving_cell-rise-max-bibliotek-lib_cell-pin X [ get_ports PORT] set_driving_cell-fald-min-bibliotek-lib_cell-pin X [get_ports PORT] set_driving_cell-fald-min-bibliotek-lib_cell-pin X [get_ports PORT] 2) set_driving_cell-lib_cell-pin X [get_ports PORT] Jeg ting option 1) i en SDC er en fejltagelse. Pls hjælpe med at forstå ovenstående kommando sættet forskel

The-min linjer er for min forsinkelse analyse (for hold check), og-max linier for max forsinkelse (setup check). Normalt bruger vi det værste hjørnet bibliotek (SS proces, høj temp, lav spænding) for opsætning kontrol, og den bedste hjørne bibliotek (FF proces, lav temperatur, høj spænding) for han holder kontrol. Derfor er du nødt mulighed for at angive forskellige dykning celle (faktisk andet bibliotek for den samme celle). The-stigning og-fald for en mere præcis analyse, kan du bruge dem i forbindelse med-input_transition_rise og-input_transition_fall (som et eksempel).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back