SI Prog fra Pony Prog?

R

RollingEEE

Guest
Hej, Har nogen af jer konstruerede Lancos 'SI Prog? ( http://www.lancos.com/e2p/siprog_base.png ) Jeg har nogle spørgsmål: 1. Hvorfor har forfatteren anmode om ikke at bruge en 78L05 IC? 2. Hvordan bruger du jumperne? 3. Hvad er formålet med jumpers som Q6 solfangeren altid kortsluttet med spændingsregulatorer indgang 4. Hvad er formålet med fodring uregulerede ekstern strøm via pin 7? 5. Er det virkelig bedre end den STK200 kompatible parallelle versioner? (Hvis ja så hvordan?)

Hej Rolling, svaret på dit spørgsmål: 1. Du kan bruge 78L05 uden problemer, 2. Jumpere er til at skifte ext med int magt, jeg bruger int strømforsyning (denne variant ikke arbejde på en pc, afhængig af strøm på dit bundkort), 3. Brug Q6 alligevel, 4. Pin 7 er for nogle enhed, der har brug for en højere magt 5V, til f.eks MDA2061/62 (i dette tilfælde bruge nogle drevet pumpe ...), 5. Jeg har ikke erfaring med Skandinavisk Tobakskompagnis Min sugestion for dig, kan du bruge ext power variant, og i stedet for Z1, Z2 Z3 bruge 5,6 V diode ikke 5,1 V arbejder meget fine hilsen

tak. Jeg regnede kraften dræning var simpelthen unødvendigt, så jeg bare udeladt dem. Jeg bruger 5,1 V Zenerdioder og de fungerer fint. Skrivehastigheden er lidt højere end Peter Fleury er STK200 kompatible, men at kontrollere hastighed var samme.

hej alle gøre u har kommandoen over for Serial Programmering af atmega8535/16 microcontroller, bedes du give mig, vil jeg gerne gøre via SPI (Mosi, Mosi, SCK) linjer. det er meget presserende

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back