Sigma Delta Digital Filter

C

cjupiter

Guest
Hej alle,

I øjeblikket er jeg færdiggøre en afhandling om en sigma delta konverter.Jeg er ikke fabricating konstruktionen.Dens alle simuleringer.Jeg har afsluttet de analoge dele, men nu jeg har brug for et digitalt filter for at decimere det signal, og i sidste ende beregne beslutning om min konverteren.Hvordan er dette normalt gøres?Jeg ved, Matlab kan bruges, jeg har gjort fft stuff.Desværre i cant ekstrapolere data fra B2 Spice og bruge det i Matlab.Kan jeg bruge min netlists fra B2 spice og importere dem til HSPICE.Im sikker på, at jeg kan tage numeriske værdier fra HSPICE og bruge dem i Matlab.Kan nogen bare punkt mig i den rigtige retning.

Thanks a lot!

-Con

Jeg ved ikke meget om HSPICE eller B2 Spice (jeg brugte kadencen spøgelse), men hvad er problemet med at få data fra B2 Spice??Ikke den støtte prøvetagning og udskrivning af data til fil?

Om at flytte fra B2 Spice til HSPICE - det bør ikke være et problem, hvis du har transistor modeller for HSPICE for din teknologi.

Du kan prøve data i Spice og udføre FFT på stikprøvedata i Matlab.

Ok Jeg kan nu prøve dataene.Jeg har den produktion i en tekstfil.Im har lidt problemer med at få data i Matlab.

Hvis nogen har erfaring med dette og vil kunne hjælpe mig, at det ville være meget værdsat.

-Con

Jeg brugte Import Data Wizard (Fil-> Importér data) i Matlab.Måske har du at redigere din tekst datafil før det (f.eks erstatte m til e-3 osv.).

borodenkov wrote:

Jeg brugte Import Data Wizard (Fil-> Importér data) i Matlab.
Måske har du at redigere din tekst datafil før det (f.eks erstatte m til e-3 osv.).

dette dokument vil hjælpe dig med at designe fir-filter i Matlab miljøet
http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadFile.do?objectId=3216

Du kan bruge "frekvenser"-funktionen i Matlab at plotte spektret af de indsamlede data og måle SNR fra vinmarken.Med forskellige input, du vil have forskellige SNR.

Dette kan være en primitiv måde.

hvor er der nogle e-bog om den digitale filter?tak!pls deler det!

halv-bånds filter er også inkluderet??tak.Jeg skal gå til at se.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back