sigma delta modulator: Verilog kode for at MATLAB?

E

eejli

Guest
Hej gutter, jeg har et alvorligt problem. Jeg har Verilog kode for en tredje orden delta-sigma-modulator, men donot have sin Simulink model. Hvordan kan jeg få den frekvensdomænet karakteristika modulator såsom STF, NTF og output spektrum? Verilog har kun forbigående resultat. Mange tak!

har u prøvet at bruge Delta Sigma værktøjskasse til matlab: og også lave u sind deler Verilog kode? kan det være nyttigt at nogle af os.

[Quote = eejli] Hej gutter, jeg har et alvorligt problem. Jeg har Verilog kode for en tredje orden delta-sigma-modulator, men donot have sin Simulink model. Hvordan kan jeg få den frekvensdomænet karakteristika modulator såsom STF, NTF og output spektrum? Verilog har kun forbigående resultat. Mange tak! [/Quote] at kende forbigående output og modulatoren struktur er nok til at overføre resultere i tidsdomænet til frekvensdomænet

Kære eejli, kan du dele Verilog kode for en tredje orden delta-sigma-modulator til mig? Jeg har bygningen tredje orden delta sigma model i Verilog, men jeg away til møde i Verilog kode. Tak meget.

Se sth om FFT. Bare lave en FFT til forbigående resultater, vil du få spektret. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] Se sth om FFT og vindue funktion. Bare lave en FFT til forbigående resultater, vil du få spektret.

Er du fyre taler om Verilog koden til den digitale del af sigma delta konverter? Er det ikke en modulator analog blok? Kan nogen forklare mig lidt? Tak.

Jeg tror eejli tale om en digital delta-sigma-modulator. Det kan anvendes i en fractinal-N frekvens synthesizer eller en DA-konverter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back