SignalStorm Bibliotek Characterizer

T

trofim

Guest
Er der nogen bruger SignalStorm Bibliotek Characterizer til dit bibliotek? Er det gaffel fint? Får du fejl lide: SLC> db_spice-d BUFX2-p typiske [ERROR (db_spice)] kan ikke oprette klient-server Hvordan du lave det?

skal du oprette dæmoner for SLC for at arbejde - her er hvad jeg gør 1) Dræb alle dæmoner, der i øjeblikket kører (bare for at undgå dæmon-kaos). køre "ipsstat" for at se hvilke maskiner der har ipsd og IPSC kører. Derefter dræbe det på disse maskiner indtil ipsstat ikke finde noget. 2) Så starter kun en dæmon på din lokale maskine. Det er i stand til mange dæmoner over det hele, men det typisk ender i kaos. Bare skriv "ipsd" for denne. 3) Start en management dæmon: "IPSC-w 4", betyder at have 4 job parallelt, hvilket er rimeligt. 4) Start en hspice dæmon: "IPSC-n hspice-w 4" 5) Nu gør "ipsstat" igen for at se, at det har fundet din dæmoner 6) Nu kan du køre SLC at shud hjælpe

firegardeneve, Kunne du give mig en tutorial (enkel celle -> inverter)? 1. inv.sp 2. setup fil (jeg ved ikke, hvordan man kan udvikle denne fil. Jeg så eksempler fra kadence dokument, men det er så mange post inde i filen. Er det nødvendigt alle de elementer, eller bare få?) 3. script-filen. (Db_open, db_install, db_qsim, db_setup ...) Tak for din venlige hjælp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back