SIM AT Command

K

kluivert

Guest
Jeg har brug for hjælp i, hvordan du vælger en tjeneste fra SIM-kortet, f.eks: Paybill, Oplad, ...er det muligt, at AT-kommandoer kan få adgang til SIM-kortet og aktivere tjenesten

Også, jeg vil gerne vide, hvordan kan jeg bruge "Giv Lokal Information" kommando fra AT kommando, og hvis der er nogen begrænsningerVel vidende, at jeg bruger Siemens S35 telefon

Thanx in advance

Disse oplysninger vil ikke blive releaved i disse fora selv i virksomheder, det virker som mørke projektet dvs EVN de øvrige team-medlemmer vil ikke vide Abt det

Hvis du er målrettet til juridisk applikationer beregnet til SIM-brugergrænseflade (der er et parti, naturligvis), SIMCOM indeholder et SIM-ansøgning Toolkit, som giver adgang til de respektive funktioner defineret i GSM-specifikationerne.Jeg bruger ikke SIM-modemmer, så jeg kan ikke give nærmere oplysninger.

Ansøgningen er lovlig, og som er fastsat Vodafone.Egypt brugere på SIM-kortet, så hvad's ur idé, men ved hjælp af AT-kommando er et must som tjenesten vil blive aktiveret af microcontroller

Thanx in advance

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back