Sim900B don? T modtage SMS

T

ThiVu

Guest
Mit projekt med SIM90 kan sende / læse sms, foretage opkald .. Men det havent endnu ikke modtaget SMS: - Jeg isættes SIM-kort i slot. - Initialiser SIM-900B med CPIN / CREG / CSG -> alt OK - Send SMS -> OK - Så jeg bruger en anden mobiltelefon til at sende SMS til SIM-kortet i slot - Brug derefter kommandoen CGML at vise alle sms, men reagerer kun gamle beskeder. - Jeg har også indsætte, at sim til min mobiltelefon til at læse sms, men der er kun gamle beskeder ----> Jeg er nødt til at sende nogle kommandoer til at konfigurere modtaget besked?? Tak!

forsøge at tømme indbakken af ​​SIM du bruger i modem ... kontrollere de fælles sikkerhedsmetoder status og skal du opdatere

forsøge at tømme indbakken af ​​SIM du bruger i modem ... kontrollere de fælles sikkerhedsmetoder status og skal du opdatere
Jeg laver indbakke tom kommandoen ved + fælles sikkerhedsmetoder? svare: + sikkerhedsmetoder: 0,1,1,1 OK, men mit problem havent endnu ikke løst nu, hvad skal jeg gøre

Jeg har et andet problem, har brug for din hjælp. Mit modem og sim-kort fungerer normalt. Så jeg svigte sim-kortet ud af stikket. Så jeg sender "CPIN?", Det svare "SIM ikke indsætte". Så jeg isættes SIM-kort. Send "CPIN?", Det svare det samme som før. Jeg slukke og derefter tænde for modulet så send "CPIN?" igen. Det reagerer rdy. Det er OK. Mit spørgsmål er: Er der nogen anden måde at oprette forbindelse igen til SIM-kort uden re-power up (strøm ned og derefter opstart) modul, da det tager ca 8 sekunder. Det er så lang tid for min ansøgning. Tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back