simpelt eksempel i HFSS

A

aiturri

Guest
Hej,

Jeg har lige begyndt at arbejde med HFSS og jeg forsøger at simulere en simpel metal strip.Jeg er ikke sikker på, om det er korrekt konstrueret, da resultaterne er anderledes end forventet.
Kunne man have et kig på den vedhæftede fil og give mig en hånd?

tak

hilsen

aiturri

hej
Deres design ser kompliceret.kan du forklare, hvad du forsøger at simulere?

Jeg gjorde ikke forstå, hvorfor jordplanet er så stort, en særlig ansøgning?Jeg formoder, det er microstrip linje.
Venlig hilsen.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Jeg forsøger at simulere en enkelt metal strimler (2,5 um tykkelse, 5 um bred, 300 um længe) på en silicium substrat.Jeg har altid arbejdet med fart i RF-applikationer, så har jeg forsøgt at kopiere den samme struktur med HFSS.Som i momentum en stelplade er påkrævet, thougt jeg det samme for HFSS.Er det for stort???

Et andet spørgsmål: Kan jeg ændre den bølge havne for klumpet havne????

Thank u so much!!

aiturri

det synes min antagelse er korrekt.hvordan er simulering resultater?I didnt passe den nøjagtige størrelse af ur-model (jord, substrat, spor, etc.), kun en skematisk opbygning af din model, og den bølge havn indstilling.
Definitely du kan bruge klumpet havn, skal resultaterne være samme med waveport bortset fra at klumpet havn kan ikke give oplysninger om tilstande.
Venlig hilsen,

Hej,
Jeg vil have alook på det, og jeg vil korrigere den model, hvis det er nødvendigt

rugby

Hej igen,

kan nogen fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan definere integration linje i den anden havn af designet (firkant 2)?Jeg har haft noget problem at sætte den første!

tak u gang mere!

Amaya
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back