Simple kredsløb for Metal Detector

P

PersianMan

Guest
Kære Venner, er jeg nødt til et simpelt kredsløb for metal afsløre. Påvisning objekt er mønt s i dybden 10 cm. Jeg har brug for dette kredsløb for en lille robot. Så det er meget godt, hvis jeg kan slutte alarmudgang af kredsløb til en microcontroller i stedet for en buzzer eller LED. Det er vigtigt at jeg kender detaljerne i kredsløb dele. Thanks

Du har to muligheder: simpel enhed eller en, der virker .. Jeg foretrækker sidstnævnte .. Så her er der detaljeret beskrivelse af MAGNUM metaldetektor .. http://gold.hit.bg/schematic/magnum.pdf Det sjove ved det er, at du kan bruge et par plader fra dig køkkenet som baser til at konstruere spolerne .. Rgds, IanP: D

Kære venner, Tak for din hjælp. Jeg tjekkede projekter, som du nævnte, men de fleste af dem er gamle analoge kredsløb med mange dele. Som jeg sagde, jeg har brug for til et kredsløb med et par dele gerne chip CS209A og spole og et par modstande og kondensatorer, som produktionen af chip er forbundet til en microcontroller. Jeg behøver ikke en kraftfuld detektor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back