Simulation af Wilkinson combiner i ADS momentum

O

oliekridt

Guest
Hej, jeg arbejder på en CPW Wilkinson combiner.Jeg får forvirret over havnen typer at bruge.Skal jeg bruge differenstryk eller interne?(På bånd).Og jeg vil bruge et tyndt lag modstand som isolation modstand.Hvor skal jeg simulation dem i layout eller skematisk (co-simulering)?Tak.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Jeg tror, at du har det, der er nedsat temmelig godt, jeg vil blot ændre et par ting.Først for havnene, gå i havn editor, og tildele den begrundelse havne til "jordreferencepunkter" havne, og derefter forbinde dem til dit signal havne.

Andet, jeg vil gerne henlede den fysiske modstand i Momentum, og dernæst skal du blot tilføje modstand lag på din substrat filen, og tildele det nogensinde tilsvarende blad modstand du vil bruge.Jeg har fundet, at det simulerer meget bedre at bruge denne metode, og kan præcist måle fase forsinkelse gennem modstand.

Sidst, da du laver en coplanar Wilkinson, og ved hjælp af asymmetrisk linje længder, der er en fantastisk metode til at tilføje asymmetrisk slots i din signallinjer, som kan reducere den fysiske størrelse af din splitteren.Jeg var i stand til at få de 90 graden linjer ned til ~ 30 grader eller deromkring.Der er en god IEEE papir på det, jeg kan bare ikke huske navnet lige nu.Lagt efter1. minutter:Beklager, jeg ikke fange det i første, jeg vil også tilføje lidt mere længde til output, og har både jorden referencer.

Held og lykke!

Jeg mener, der bør være indvendig jorden spredes for, da der er ydre GND.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back