Simulation Problem

C

Cluricaun

Guest
Hej

Hej jeg prøver at simulere et simpelt design med OPA541, jeg held anvendt den almindelige pspice modeller inkluderet.Men OPA541 har en aktuel sensing bens, at jeg ønsker at have i simuleringerne, ikke for at det er så vigtigt, men jeg kan ikke få det til at virke så jeg begynder at blive virkelig irriteret.Så hvis nogen, du kan hjælpe mig.

Her er, hvad jeg gjorde:
Made simuleringer med pspice model, arbejdede.Skiftet til fange OLB modeller at få ISENSE, starter med at skrive "PSpiceTemplate" den skabelon fil, ser sådan ud: X ^ @ REFDES% I% V% V%-IN%-V%-V% ISENSE% OUT % OUT (Det har mange ben ...).

Jeg starter en simulation og netlist er ok, starter calc men da jeg får beskeden "FEJL - Subcircuit N92623 bruges af X_U1 er udefineret
"(N92623 er en af de output). Chippen har 11 pins, 6 og 9 NC. Har jeg brug for at angive dette på nogen måde i PSpiceTemplate? Jeg ændret rækkefølgen skabelon men ingen forandring.

Måske, eller mest sandsynligt min forklaring er ikke så stor, men hvis nogen kender den korrekte måde at gøre pspice simuleringer med opsamling OLB filer, og skrivning af skabelonen venligst hjælpe.

Thanks in advance
x

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back