S
STOIKOV
Guest
Et IBIS input model er meningen, at arbejde som en belastning og en IBIS output-model som en chauffør.Så en topologi "IBIS output-model til IBIS input-model" let kan bygges.
Men, jeg forsøger at simulere en buffer fra sit input til sin produktion, og har den næste tvivl.Jeg har den "produktion af den tilsluttede input" til "input til output" som vist, men skal ikke få et signal i den endelige node i topologi fordi output-model ikke kan blive ophidset.Spekulerer på, om denne type tilslutning er korrekt eller hver model, der skal kontrolleres med independient signaler jeg mener, uden at interagere "produktion af input" med "input i produktionen".Sætter pris på din hjælp.
V1 CLK GND PULSE 0 2,5 1n 500P 500P 4.5n 10n $ CK 100M
B_buff_input VDD GND CLK CLK_out_of_in $ Input buffer
file = 'cyclone2.ibs' model = '2 c_lvds25_rin '
typ = typ
buffer = input
B_buff_output VDD GND CLK_out CLK_out_of_in $ output buffer
* fil = 'cyclone2.ibs' model = '2 c_lvds25_co '
* typ = typ
* buffer = output
Men, jeg forsøger at simulere en buffer fra sit input til sin produktion, og har den næste tvivl.Jeg har den "produktion af den tilsluttede input" til "input til output" som vist, men skal ikke få et signal i den endelige node i topologi fordi output-model ikke kan blive ophidset.Spekulerer på, om denne type tilslutning er korrekt eller hver model, der skal kontrolleres med independient signaler jeg mener, uden at interagere "produktion af input" med "input i produktionen".Sætter pris på din hjælp.
V1 CLK GND PULSE 0 2,5 1n 500P 500P 4.5n 10n $ CK 100M
B_buff_input VDD GND CLK CLK_out_of_in $ Input buffer
file = 'cyclone2.ibs' model = '2 c_lvds25_rin '
typ = typ
buffer = input
B_buff_output VDD GND CLK_out CLK_out_of_in $ output buffer
* fil = 'cyclone2.ibs' model = '2 c_lvds25_co '
* typ = typ
* buffer = output