Sine Wave "Generator" til at køre selvlysende

B

BOXBOX

Guest
Hej der .. Jeg arbejder i øjeblikket på et projekt, at designe en elektronisk Driver til elektroluminiscens (EL) Lampe. EL lampe skal drives af en sinus bølgeform af 135Vrms (ca. 200Vpeak) @ en frekvens 1300Hz. I det hele taget, føreren selv bør drevet af DC-forsyning (batterier). Indtil videre har jeg kiggede ind PWM & buck boost kredsløb, men ikke synes at være at få de ønskede resultater. Så jeg håber, at søge råd og kommentarer fra u fyre her på EDA Board .. Håber at høre fra u fyrene snart .. Tak & angår ..

Der er sikkert halvt dusin forskellige driver designs. Hvad program er lampen til? Hvordan er dine prioriteter delt mellem: - varmeafgivelse i driveren - batteritid - elektromagnetisk interferens (EMI)?

hi vedroerende .. Tak for dit svar .. Anvendelsen af ​​EL lampe er til fritid eller skiltning brug. Coz EL lampe vil være meget fleksibelt, vil det være en af ​​dem, u se ppl bære dem på clothings? Størrelse og pris for føreren ville være en prioritet i driver design ..

takker u for udgået anbefaler vedroerende .. Jeg har kigget igennem "databladet .. Tror jeg ikke nævnt, at output fra føreren bør være en ufravigelig bølgeform af 135Vrms (ca. 200Vpeak eller 400Vp ~ p) @ en frekvens på 1300Hz. Den MC33441 chip er kun i stand til at levere ca 140Vp ~ s..

hi there .. hvis jeg HVE en udgangsspænding 184Vp ~ p, alligevel jeg kan forstærke det til ca 400Vp ~ p stedet? pls rådgivning. Tak ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back