Single Filstørrelse overstige 2 GB?

E

ejean

Guest
Kære alle, Når jeg bruge værktøjer til at generere rapporten fil overstiger 2 GB, der gør det centrale dump! Er Linux-support en enkelt fil overstiger 2 GB? Hvad er den partition format jeg skal vælge? Tak Ejean

På Windows-platformen, du er nødt til at bruge NTFS for at støtte filesizes ovenfor 2GB. FAT32 understøtter ikke filer større end 2GB. Jeg ved ikke, om Linux.

På Linux kan du bruge filer større end 2GB uden problemer. Brug EXT3 filsystem, det er standard filsystemet for de fleste Linux-distributioner.

Den limitatation af en 32 bit EDA værktøj 2GB (2 ^ 32 = 4GB, nogle system bruger 1 bit til paritet bit, så den begrænsning er 2GB). Så der er ingen måde du kan undgå det. Den eneste måde er at opgradere dig OS til 64 bit og bruger 64bit ansøgningen og den grænse vil blive himlen (2 ^ 64 =?). Men der er få pc-maskiner og programmer har nu 64 bit kapacitet. Det er derfor vi er nødt til at stå med dyre og langsomme søn maskine for et stykke tid

edaguy69 er du sikker på at denne bit er for paritet? Jeg er ikke ... men det gør ikke noget - du har ret, at 2 ^ 32 = 4GB, og største fil er aprox 2GB ... kigge efter store fs ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back