Single LED Dusk til Dawn kredsløb ...

D

diverjeff

Guest
Hej alle:

Jeg har omkring 300 ft af indkørsel jeg forsøger at mærke.Jeg har nogle keramiske vognbane markører, som jeg vil installere en enkelt 3,5 VDC 20 mA LED.Planlægger at bruge en NiCad genopladeligt batteri sammen med en LDR-modstand, så lysdioderne vil komme på i skumringen og slukker ved daggry.Disse er blot markør lys til indkørslen boundries ikke for indkørsel belysning.

Er der nogen der har et kredsløb eller en idé til et kredsløb af denne type?Jeg værdsætter alle idéer om dette.

Ærbødigst

DJ

ja
du har brug for en knite Ryttertype sequencial flasher ved hjælp af en CMOS chip

Lad mig vise dig et arkiv af denne type kredsløbhttp://www.armory.com/ ~ rstevew / Public / LED_Ccts /alternatly jeg tilfældigvis at vide
at de fleste store 20mm type blinkende lysdioder når den er tilsluttet en fælles strømforsyning kabel vil blinke i rækkefølge alligevel så dispensering med ciruit bord
im sikker på, du kan finde et billigt pålidelig detektor for omkring 10-15 euro, så ..dette kan være nøje forbundet og weatherproofed og bruges til at skifte beføjelse til at alle lysdioderne på én gang

at være fancy, kan du også passe ir afsløre ...eller bevægelsesdetektorLagt efter 15 minutter:men min drøm er en ført programmerbarså jeg kan justere ting som prøve tid osv. gate forsinkelse førte balance osv.

ville være dæmning ved hånden, hvis det var netbaseret også

med udskiftelige emiter element

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back