S
SherpaDoug
Guest
Jeg forsøger at bruge DraftSight at drage nogle mekaniske hardware til min PCB. DraftSight er SolidWorks freebie 2D-klon af AutoCAD. Hvis jeg går til McMaster.com og få en. Dwg eller. Dxf tegning af en bolt (MCM # 99306A624 for eksempel) bolten kommer i skaleret til 0,7 x størrelse. Længden af den bolt kaldt ud på tegningen er 1 ". Længden af bolten ved hjælp af DraftSight dimension værktøj er 0,7" Hvis jeg skalerer hele bolten ved 1/0.7 = 1,42857 den dimension værktøjet nu siger, at det er 1 ", men teksten i tegningen magisk ændres til 1,429 "Er der nogen måde at forene de to? Skal jeg slette alle ved McMaster dimensioner, skala den del, og gøre nye dimensioner? Er McMaster tegninger falske? Dette gør det virkelig svært at lave en tegning fra importerede dele. PS Jeg har lige prøvet det på en anden pc med rigtige AutoCAD og det gør de samme ting. Så enten McMaster har dårlige tegninger, eller er jeg en eller anden måde forvirret ..... PPS Omkring halvdelen af McMaster er 3 / 8 "x 1" sekskantede bolte (forskellige stilarter) er den rigtige størrelse i tegningerne, nogle er for store, og nogle er for små. Jeg tror, du er nødt til at kontrollere alle dele du importere og reparere de dårlige :-(