Skematisk af ATX PC bundkort

K

kwik

Guest
Jeg har brug for en skematisk diagram over alle ATX pc motherboard.I nødt til at specificere PS2 musen skematiske diagram.so at jeg kan lokalisere problemet nemt.

hvad er problemet, at du angiver? PS / 2 port relateret?

hi Kwik Godt Nytår:) her er en komplet skematisk for 8GPNXP DUO .. håber det vil være til nogen hjælp vidt

hi Artem først og fremmest, tak for det gode link, og undskyld for udstationering dette skematiske, men jeg kunne ikke se ur indlæg, mens jeg var udstationering min .. vi gør indlæg på samme tid:) anser

Jeg har et spørgsmål. Jeg har Acer Aspire 5715Z med de MB. Kan du fortælle fra det billede, hvad tipe af kondensatorer, og hvilken værdi, er dem? Og hvad der ellers er galt med bestyrelsen?

I bedste fald kan kapacitans kan måles, hvis en af ​​de to kondensatorer, som ikke er kortsluttet. Du skal være opmærksom på, at flere dele, f.eks MOSFET switche kan tage skade, også. Den kondensator defekt kan enten være en spontan begivenhed, i bedste fald med begrænset effekt, eller fx et resultat af et input overspænding, mest sandsynligt forårsager en vidtrækkende skader. I begge tilfælde, bør du have en original skematisk af de vigtigste bestyrelsens strømforsyning funktion, eller et mindst skitse en delvis skematisk på egen hånd.

[url = http://lqv77. com /] Le Quang Vinh - lqv77 [/url] du skal bruge Google Chrome, der skal oversættes fra vietnamesiske sprog til et sprog du forstår

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back