skematisk problem

H

hiyan

Guest
http://www.kmitl.ac.th/ ~ kswichit / LFrobot / LFrobot.htm
IAM biggner i Robot mig og min ven wantto gøre denne robot, men IAM lille smule forvirret denne skematiske gerne 7.805 kredsløb i forbindelse med mikro-controller, hvor en del? 2:a når vi finder nødvendige spænding vil det arbejde, eller vil det være tilsluttet computeren så er det arbejde?

Tak

hiyan skrev:

IAM lille smule forvirret denne skematiske gerne 7.805 kredsløb i forbindelse med mikro-controller, hvor en del? 2:e når vi finder nødvendige spænding vil det arbejde, eller vil det være tilsluttet computeren så er det arbejde?

IAM så taknemlig for at du og min ven også. dit indlæg giver os en chance for at gøre eksperimentere med det, men igen fortæller mig transistoren nummer med fastgjort med LED og hvilken form for foto-diode, der anvendes i dette projekt, som du nævnte i dit link, og hvad er isp, der har 6 ben?

Igen bunndle tak.

hiyan skrev:

...
men igen fortælle mig transistoren nummer med fastgjort med LED og hvilken form for foto-diode, der anvendes i dette projekt, som du nævnte i dit link, og hvad der er internetudbyderen, der har 6 ben?

Tak. Hvis der er nogen klub og vejledning inst i mit land afgjort Jeg tilslutter mig, men ingen info i store plan er til rådighed, så jeg beskæftiger sig med dette websted, jeg fik en masse info. Takket

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back