Skift uendelig til finite subtrate i IE3D

2

2cent

Guest
Hej Alle, jeg har brugt IE3D at lave numeriske beregninger (simulering) på min MSA projekt. Det er en 3 lag patch antenne. Indtil nu, har jeg brugt uendelig jordplanet og uendelige substrat på IE3D. Det næste skridt, vil jeg gerne bruge begrænsede jordplanet og endelig substrat. Jeg har ændret den uendelige jordplan til den endeligt. Problemet er at skifte til endelige substrat, hvad skal jeg gøre for at ændre det uden at påvirke min patch struktur. (Det er en kompleks struktur, og det vil tage mere tid, hvis jeg har brug for at tegne den igen) Hvis du ikke har noget imod, bedes du give nogle jeres råd og forslag. Tak ja. Andrew

Hej, 2cent: Det ist bare 2 trin: 1. Definer den dielektriske type og fjern uendelige subsrate i grundparametre. 2. Tegn formen på det endelige dielektrika og definere det som et endeligt dielektrisk opkald i Adv Edit-> Define Finite Dielectric Ring. Regards.

Hej Jian, Tak for svaret. OK, jeg har erstattet den uendelige substrat til den endeligt. Men da jeg ønsker at behandle det (simulere), det synes en fejlmeddelelse: "Dynamisk allokering mislykkedes i fordelingen af matrix" Hvad betyder det? Hvad er problemet? For når jeg løber ind i lavere frekvens det bare kører fint (ingen fejl). Venligst brug for jeres råd. Tak igen, Andrew

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back