Skift votage Scale

A

Abu Ammora

Guest
Jeg har en ct som konverterer frekvensen af pladsen signal til DC-værdi, er ct baseret på denne link: http://www.elecdesign.com/Articles...w.elecdesign.com/Files/29/6210/Figure_01.gif Men problemet er o / p spændingen er ved at ændre i den rækkefølge mV (5 mV til 180mV), når freq. stigning fra 1K til 10K, denne spænding er for lille, og jeg ønsker den række af ændringer i orden hundrede mV eller i mod, hvordan kan jeg gøre det, Enhver antydning eller Hjælp?

Jeg vil ændre min skala output, [1,825 til 3,125] transformere i skala til [0 - 5], hvordan jeg kan gøre dette? Jeg aprecciate din hjælp

Hvis dit max frekvensen er 10 KHz, så dens periode er 100 Microsecs, så hvis mono stabil leverer en puls på 50 Microsecs så skal du få en gennemsnitlig DC ud af 2.5V. Ved 1 kHz, sin 1 / 10, så resultatet skal være 1 / 10, dvs 0,25 V. Prøv at øge værdien af CT. Frank

Jeg tror, at dens en LM2917 thats en særlig freq til volateg konverter, de var almindelige i rev skranker og så vidt jeg ved stadig er til rådighed, google til et datablad.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back