T
tessnyaz
Guest
hej der ... jeg har brug for nogle desperate help.Im opbygge en sko skridttæller som en del af et design og markedsføring kursus og jeg er totalt uvidende om, hvordan man griber det an, da dette er mit første elektronik design selvfølgelig! så grundlæggende de ideer, jeg hav er, at sensorer vil blive sat i den eneste af skoen lige under fodballen og når nogen har taget et skridt det ville opdage det skridt (måske ved hjælp af en pressostat? Heres et problem, jeg dont kende hvad trykafbrydere at få ive blevet at google det, men alle synes jeg at få, er luften presssure sensorer osv.!) næste var jeg thinkin denne påvisning af det skridt ville sende et signal, som vil blive overført ved hjælp af en IR-sender og en modtager, som vil gøre det muligt for brugeren at hav en håndholdt displayenhed .... ive fik den grundlæggende idé om, hvordan id lide det at arbejde, men im jst havin svært knowin hvilke dele til at købe ... det gør ikke være nødvendigt at bygge en lille målestok, som vi Juz hav til at komme med et prototype .... kan nogen give mig nogle forslag ... det ville være meget værdsat! thank you kindly