Slew Rate

Q

quaternion

Guest
Hvordan er den dræbte rente for en pmos OTA er større end en NMOS OTA?

Til normal differential input single ended output OTA er slew rate afhænger af polariteten af indgangssignalet, og den type af OTA (NMOS eller pmos) [dvs polaritet signal resulterer i mindre dræbte sats er vendt for forskellige typer] ?Jeg ved, at disse spørgsmål er i lærebøger, men de stadig uklart for mig.

Nej, normalt slew rate afhænger af input differentieret par hale nuværende og interne kompensation kondensator.Selvfølgelig i nogle tilfælde SR kan også afhænger af andre parametre på grund af opamp arkitektoniske.

kwkam skrev:

Selvfølgelig i nogle tilfælde SR kan også afhænger af andre parametre på grund af opamp arkitektoniske.

Den dræbte sats i besluttes af bias aktuelle i den sidste fase.Hvis ur ved hjælp af en enkelt fase vil det afhænge af den fælles bias nuværende og hvis to trin derefter 2. etape (inverter med aktiv belastning) aktuelle.Det plejer at volde nogen forskel, hvis u gælder signal til en af indgangene.Da det er en diffrential struktur u vil få det samme output strømstyrke.Input vil kun beslutte polaritet.
Hope this helps.

will differ (the off transistor once will be at the ouput & once in the other side), So how the cap charging rate will be the same in both cases although the charging path has changed ?

Jeg vandrer; Hvis vi har enkle NMOS input OTA (single ended udgang 1-fase), der er indlæst af en hætte, for forskellig polaritet (lige amplituden) store indgangssignal kredsløbet konfiguration
vil variere (off transistoren gang vil være på ouput & gang i den anden side), så hvordan den fælles landbrugspolitik opladning sats vil være den samme i begge tilfælde selv om opkrævning af stien er ændret?
[Current er gang leveret fra den øverste pmos & gang drevet af de 2 nederste NMOS's]

Venligst, hvis jeg tager fejl, kan nogen fortælle mig!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back