Slew satsen for en MDAC etape i pipeline ADC!

C

chandra3789

Guest
frnds jeg simulere MDAC etape i pipeline ADC ........ Udgangen bølgeform er vist nedenfor ...... DAC funktionalitet fungerer fint, men når man har et tæt kig på output bølgeform du kan se de negative og positive skråninger af output bølgeform. Tidspunktet for at nå den endelige værdi er opdelt som krøjning tid og afregning tid ....... hvis du observerer den positive drejesystem er ganske korrekt, og der er ingen problemer med det ..... men den negative hældning output er ikke sving ordentligt dvs hældningen er ikke en konstant .... på grund af denne negative output er en lidt forkert og fejlen er uacceptabelt ...... så fortælle mig, hvorfor den negative Krøjning sker ikke korrekt? hvad der kunne være årsagen til det?

Ligner den nederste har en RC karakteristik (som en strømsynk, der er løbet tør for headroom og gået lav impedans), mens toppen har en konstant-strøm karakteristik. Men jeg spørgsmålet om, hvorvidt den ene er bedre end den anden, hvis de begge falder til ro i minimum fejlen inden næste ur kant.

hej dick_feebird ....... sir, Problemet er den negative hældning output er ikke nøjes med den ønskede nøjagtighed inden for den ønskede tid ....... ifølge dræbte sats og den positive hældning Ydelsesdiagrammet skal afregne til 0,1% nøjagtighed af den endelige værdi inden for 5ns ... den positive hældning output fungerer fint, men på grund af denne RC slags karakteristiske den negative hældning output tager meget lang tid at afvikle ..... Jeg forsøgte ved ombytning af de råvarer, også i dette tilfælde den positive hældning output fungerer korrekt, men den anden er forkert ..... plz hjælp mig .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back