Slot antennenettet design ved hjælp af HFSS

H

hamtaro

Guest
Jeg er at designe en to-element slot antennenettet i HFSS. Hvert element har en waveport. Jeg håber, at de er glade for i fase, men når jeg søger på felterne i havne efter simulation, nogle gange de er ude af fase. Det er belastende at rette det hver gang jeg plot stråling mønstre. Er der alligevel at tvinge faserne for at være i fase?

I stedet for tegning af de to slots og de to feeds, bare trække en af dem, og derefter bruge antennenettet opsætningsguiden til at oprette to af dem med nul (eller vilkårlig fase forskel mellem dem). Du bliver nødt til at skabe master og slave randbetingelser (som vil blive et par i dit tilfælde). For flere detaljer henvises til HFSS hele bogen, og deres bølgeleder array eksempel.

Jeg har en tvivl om waveport opgave at slots.waveguide er designet af shorting i den ene ende og slots er skåret i rektangulære waveguide.waveport ved anden ende er udstationeret, og for slots også bør waveport er tildelt? kan u hjælpe ..

Jeg har en tvivl om waveport opgave at slots.waveguide er designet af shorting i den ene ende og slots er skåret i rektangulære waveguide.waveport ved anden ende er udstationeret, og for slots også bør waveport er tildelt? kan u hjælpe ..
"For slots, er waveport overdragelse ikke påkrævet"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back