Q
quangtien
Guest
Jeg er studerende laver et projekt med GSM-modul. Jeg har købt SmartTM1 fra Telit. Det kan findes på dette link [url = http://www.mikroe.com/eng/products/view/577/smarttm1-board/] mikroElektronika - SmartTM1 Board - Teltonika TM1 GSM / GPRS udviklingsværktøj [/url]. Jeg kan ikke sende AT kommandoer til denne GSM-modul. Jeg har vedhæftet min kode her. Mit program stopper eller andet sted på sending_atc (at0), da LCD-skærme lcd2 og lcd3 alene. Jeg ved ikke, om min hardware-forbindelse eller mit software fik problem. For mit hardware-forbindelse: 1 Strømforsyning jeg bruger 9V batteri, jeg fik forvirret om + / - tegnet sag coz jeg kan ikke finde + / - tegn på brættet. 2 Power Jumper sat til 5V 3 2x5 ben ud. Ved at skifte om SW1 og SW5, bruger jeg pin7 som RXD og forbindelse til RC6 (TXD) af PIC16F877, og pin6 som TXD og forbindelse til RC7 (RXD) af PIC. Jeg kan ikke finde brugermanualen til denne GSM-modul, kan jeg ikke finde ud af hvad der går galt. Jeg har brug for din hjælp. Enhver feedback eller kommando er meget værdsat. Quang Tien