Snyd Chineese firma

G

grittinjames

Guest
Hej Alle, Beaware dette snydningsfirma [url = http://www.wholesale-sale.us/information_1.html] Om Engros-Sale.us: Online Engros rabatsalg [/url] De er svindel og dont få traped. En af min ven send 800 $ troede Western Union til laptop. Efter at indsamle penge, de er ikke ikke engang reagerer på eventuelle mails. Jeg vil gerne hjælpe ham, hvis du kender en eller anden måde så lad mig det vide Thanks

Rådgivning for alle at gøre køb på internettet: ALDRIG sende penge via Western Union. Brug PayPal eller kreditkort, så kan du i det mindste have en person fra disse selskaber undersøge og få dine penge tilbage. Sende penge er generelt en dårlig idé. Prøv at kontakte din lokale retshåndhævende mennesker - de kan have en cyberkriminalitet division (eller tilsvarende), der undersøger online svindel.

Stadig når pengene er overført ved westernunion, om den modtagende ende, $ betalingen af ​​800 er naturligvis lavet med verifikation ved hjælp af ID-bevis for den person, som beløbet er sendt i navnet. Så det samme kan blive undersøgt af Western Union og den person kan spores. Men man kan have til at opfylde de person til at få de penge eller den bærbare computer Cheers

Hej, Jeg er en kinesisk forretningsmand, og jeg er glad for at være en af ​​edaboard medlemmer, men jeg er ked af at se denne svindel selskab på den allerførste dag. Jeg har tjekket på nettet du gav, det ser ud til, at personalet er meget unge, og den registrerede sted er Henan, faktisk, det er en provins, hvor har mange snydere. men nogle er reelle forretningsmænd. Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte mig, ved den måde, er jeg engageret i broen ensretter forretning, min e-mail er hbhe@share-leshan.com.cn Jeg er ked af dit tab! !

Hej Alle, Beaware dette snydningsfirma [url = http://www.wholesale-sale.us/information_1.html] Om Engros-Sale.us: Online Engros Discount salg [/url] De er svindel og dont få traped. En af min ven send 800 $ troede Western Union til laptop. Efter at indsamle penge, de er ikke ikke engang reagerer på eventuelle mails. Jeg vil gerne hjælpe ham, hvis du kender en eller anden måde så lad mig det vide Takket
være forsigtig

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back