Software er nødvendig for at køre Linux software på Windows

H

HBK

Guest
Jeg har brug for en software (bedste), som kører Linux / Unix programmer som c @ dence software i Windows environment.Could nogen pls foreslå mig et godt redskab? Afventer for dit svar Med hensyn til HBK

Hej, Du har brug for VMware for vinduerne - det giver mulighed for at starte Linux under Windows, så du vil have arbejde vinduer, virtuelle maskine kører på den, og Linux kører i virtuelle maskine. Men du bliver nødt til at lære Linux. Og VMware vil spise nogle 128 m af din hukommelse. Bedste ønsker! KLUG.

Ikke kun VMware, der også findes Virtual-PC. Jeg køre det på ny PIII-550 (256MB RAM) og ser på OK. Jeg har afsat 64 MB til Linux-systemet. Også der er nogle bugs, ligesom når der skiftes fra WIN til den virtuelle OS, frem og tilbage, men deres såkaldte add-værktøjer er beregnet til at beskæftige sig med sådanne uoverensstemmelser. Du kan prøve Virtual-PC med add-in installeret værktøjer. Personligt er jeg meget tilfreds med den hastighed (Jeg vil ikke køre Q3: Arena, men for alle andre programmer, det er tilfredsstillende). En anden ting er, at X-Window systemet er meget tungt, så en vis latenstid skyldes også det. the_penetrator ©

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back