software gennemførelsen af puls bredde modulation (PWM)

A

arshad0311

Guest
Hej venner jeg har brug for en software til gennemførelse af PWM og ouput det på en spartansk 3e bord.kan du plz hjælp mig med programmet og software.jeg er ny til dette.takke jer alle på forhånd
Arshad

 
Zalewani spamem, wśród którego znajduje się korespondencja biznesowa, często nie potrafimy odróżnić fałszywki od realnej korespondencji. Zagrożenia cechują się często kilkoma elementami.

Read more...
 
Ved hjælp af skematiske indrejse, kaskade tre 4 bit tællere sammen til 12 bits.Krog et ur op til dem.Kør udgange i et sæt af input benene på 3 cascadedd ttl 7.485 sammenligningsstofferne.Indstil komparatorer B input ben til en værdi passende for arbejdscyklus, du ønsker.12 bit tæller fra 0 til 4.095.Så fastsættelse af B-stifter til at 2047 vil give en 50% duty cycle f.eks.To output benene på 7.485 giver større end, mindre end, lig, mindre end eller lig, større end eller lig.Jeg lavede denne kredsløb i Multisim, og det fungerede fint.
Jeg ville ønske jeg kunne give et enklere, mere elegant løsning, men jeg tror PWM enheder er
normalt analog i naturen, og dette er den eneste digitale løsning, jeg kan tænke på.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top