Software kontrolleret DI Box projekt.

D

Dismantle.Repair

Guest
Hej alle, Dette er mit første indlæg! (Dette er også mit første rigtige projekt for kollegiet) Formålet med dette projekt er at skrive et stykke software, der styrer en Arduino og igen styre forskellige DI-boks kontakter. Jeg har de-loddet den første kontakt, og logikken er som følger: Jeg spekulerede på, om det være muligt at anvende et logisk n-MOSFET, og en logisk p-MOSFET at forbindelserne. (Naturligvis det samme system skulle være ansat på venstre og højre side) - Denne måde en logisk 5V signal fra en Arduino skulle angiveligt gøre disse forbindelser. Samtidig blev jeg anbefalet af en anden person, en DPDT relækontakt ville være en god løsning. Enhver rådgivning / bemærkning, som er den bedste løsning ville være yderst nyttig.

I betragtning af de lave signal niveauer inden for en DI-boks, vil du finde en klar fordel i at bruge relæer med forgyldte kontakter til dit skift. Solid state switche vil bidrage væsentlig støj nedbrydning til disse lave niveau signaler. håber, at dette hjælper Mik

Tak meget Mik. Jeg har nævnt, at den specifikke switch er-20dB pad. (Jeg er ikke sikker på, om lyden faktisk går igennem denne kontakt, eller hvis det er bare logik?) Hvad er jeg ikke sikker på er, hvordan man vælger et relæ type og også hvordan man kan slutte den til de digitale logiske udgange fra en Arduino board? - Ville en logisk MOSFET fortsat være behov for? Tak

Det 20dB pad for DI bokse er normalt i Audio signalvejen ved indgangen til kredsløbet. For interface et relæ til din processor logiske udgange, vil enhver egnet buffer, såsom den "logik MOSFET 'du foreslår være i stand til at køre et relæ .... kontrollere relæspolen strøm / spænding for egnede typer. Tag et kig på denne forseglet relæ som en mulig en til at bruge: [url = http://uk.rs-online.com/web/p/electromechanical-relays/0351831A/] Køb Elektromekaniske relæer DPCO subminiature relæ, 3A 12Vdc spole , BP TE Connectivity V23105A5476A201 online fra retsiden for levering næste dag. [/url] Andre spolespændinger er tilgængelige, afhængigt af hvad strømforsyning du har til rådighed. Glem ikke at passe en back EMF diode på tværs af din relæspole! Mik

Fantastiske Mange tak for din hjælp. (Dette forum store!) Ud af interesse hvad betyder EMF diode gøre? - På et gæt stoppe bestyrelsen at blive stegt, hvis der er et problem? Den specifikke felt er en Behringer GI100 (Billig n 'munter), så strømforsyningen er et 9V batteri. - Hvordan du matche spolen op, er det formodes at være den samme på strømforsyningen? Kender du nogen gode begyndere tutorials til relæer, da jeg ikke er helt sikker på hvor du skal begynde? Tak igen.

som udgangspunkt for Relæer prøve: [url = http://en.wikipedia.org/wiki/Relay] Relæ - Wikipedia, den frie encyklopædi [/url] For en Inductor, relæspolen i dette tilfælde, det har en lagret magnetisk ladning i sin kerne, når den aktiveres. Når du skifter relæspolen fra den oplagrede ladning er nødt til at gå et sted så i stedet for at overlade det til generelt forsøge at sprede gennem drevet kredsløb en diode bruges til at udføre det sikkert væk. (Lidt forsimplede!) Mik [color = "Silver"] [size = 1] ---------- Indlæg tilføjes 16:08 ---------- Forrige post var på 16 : 01 ---------- [/size] [/color] Re:. "Den særlige kasse er en Behringer GI100 (Billig n 'munter), så strømforsyningen er et 9V batteri - Hvordan du matcher spolen op, det formodes at være den samme i strømforsyningen? " synes at mene, for disse at batterierne anvendes. Relæet nuværende vil medføre batterilevetid skal reduceres så tag et kig på 'Latching' relætyper. Spolespænding du vil se fra Relæ Spec ark er over en række spændinger. Du vil få en Spændingsfald med din omkoblingstransistoren så se på 6Volt spoletyper til din 9Volt forsyning - selvom disse vil trække mere strøm. Bedste mulighed er at bruge DC forsyning fra din controller, som relæspolen er helt isoleret fra det kontakter, så efterlader en separat "ren" forsyning til din Audio vej. Mik

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back