B
binaryninja
Guest
First off, jeg ved, at der er flere indlæg om dette emne. Jeg ønskede at starte en ny tråd, da mange af dem er gamle stillinger, og jeg leder efter ny info. For det andet er Kendere TI's C2000 Vedvarende Energi Kit? Det har et boost-konverter på front-end, bruger en IPM (Intelligent Power modul), og C2000 MCU. Det er i stand til 20Vdc max input fra en vedvarende energikilde (PV / batteri) og output 24Vac/40W. Endnu vigtigere, har jeg fået til opgave at bruge ovennævnte kit som et eksempel / udgangspunkt for at designe en inverter, som vil få input fra PV (op til 50Vdc) eller en 12Vdc batteri og output 110/60Hz og 220/50Hz AC @ 200W. Mit spørgsmål: Er det muligt at øge en spænding fra 1-50Vdc til ca. 311Vdc eller 155Vdc (peak værdier) for input til IPM? Ved hjælp af præcis boost kredsløb, der TI bruger resulterer i en max normeret forbrug på næsten 95%. Denne helt sikkert er for høj. Kunden ønsker at holde det transformer-mindre. Er der nogen måde at gøre dette arbejde? Jeg er også korrekt om de indgangsspændinger til IPM (er det peak spænding eller peak-to-peak)? Jeg er stadig lære om solenergi inversion og SMPS i almindelighed ... giv mig nogle indsigt.