solceller

A

Altafhal

Guest
Hej venner
Jeg ønsker at arbejde med sol celle og opbygge et system, som bør give
elektricitet til mit hjem.Hvis nogen har arbejdet på det da venligst
give mig den relative oplysninger.Jeg virkelig brug for hjælp om det.
Tak

godt - tråden titel siger 'solceller' - og jeg har mistanke om en person med selv grundlæggende viden ville have sagt 'solar panel "i stedet for" sol celle', når du taler 'hjem magt «.
Også, du ville have udtalt, hvis det var for en ON eller OFF nettet hjemme ...og til hvilke spænding?og for, hvad kapacitet (Watts) etc. ..

Måske starter med nogen af de mange ressourcer google vil finde og komme tilbage med mere specifikke spørgsmål om, hvordan en microcontroller bruges i hvilken del af systemet.(batterilader, inverter, søndag tracking,
grid tie mv.)
Dens en masse systemer arbejder sammen om at lave en 'hjem sol elektricitet' system.

Måske du er mere interesseret i mere beskedne systemer til gerne RV's eller noget?
(Lav spænding belysning f.eks fjerner inverter fra systemet i lei af eventuelt nogle regulator)

Google fotovoltaisk projekt kredsløb - eller sub-system specielt til cuircuits / info om, at ( 'solenergi batteriladning «som for eksempel)

Du skal bruge masser af penge til at bygge en solar array, hvad
er dit budget?

Denne energikilde er ikke omkostningseffektive, medmindre du bor i et område med masser af sol og ingen skyer.Du kan købe hele arrays og den tilhørende elektronik fra kommercielle leverandører.

hvis dette ikke er omkostningseffektive, da kan man sige mig
en alternativ ordning, at jeg kan bruge, når lyset er væk.

Honda og andre selskaber gør generatorer drevet af benzin fueled og naturgas fueled motorer.

hvis dette ikke er omkostningseffektive, da kan man sige mig
en alternativ ordning, at jeg kan bruge, når lyset er væk.

Gas-generator er formentlig den mest praktiske.Som for omkostningseffektiv brug stearinlys.

Eller gøre, hvad vores forfædre gjorde det.Gå i seng ved solnedgang.

Ved enhver chance er du i et fjerntliggende område, der ikke har strømforsyningskabel?Hvis ja, hvordan kan du bruge internettet?

I min ungdom min familie havde et køleskab, der blev drevet af en petroleum flamme.Min bedstemor mad på et komfur, der blev opvarmet med afbrænding af træ.Hun havde også petroleum lamper.Huset er opvarmet med et ildsted med et træ brand.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back