Soldering cob

K

KokiX

Guest
Hej, hvordan du vælger en billig loddekolbe cob?Hvor mange watt skal jeg have?

Det afhænger af, hvad du ønsker at lodde: tagrender, radiatorer eller elementer på pladen?

Hvordan til elektronik er det eneste 30W, og temperatur stabilitet, ellers vil du blive overophedet tin non-stop.

Elektroniske komponenter, for slet ikke starte op, så spørger jeg.Ikke er nødvendigt, eller zamocne er over hundrede 30-watt?Jeg ønskede at se på lutownicami Allegro, men jeg siger ikke, at jeg købte der og kunne ikke finde / Jeg ved ikke, hvordan man kan kontrollere, om en loddekolbe har en stabilisering temperatur.

-----
fra en anden tønde:
Kender du nogen kurser / bøger til at købe, eller online-kursus for begyndere elektronik?

Jeg er en nybegynder, og jeg har en 40W, men jeg tror, en bunke af andre end pistolen eller cob f.eks stationer rundt omkring 100W sidst set transformatorówke en cool 100 zł 100 watt og sandsynligvis en bunke;)

Cob til stabilisering eller en pistol, ellers kold februar vil din første fjende.

Hvis du arbejder hjemme station, jeg anbefaler det (selv om en større omkostninger, men mere behageligt).Mens den transformer er kun midlertidig, hurtig podlutowania.Sikke en masse bøger på markedet, men han personligt minde udgave af "Electronics nemmere end du tror" - 3 bind.Både forummet og på internettet er et parti for begyndere.Dog bør du se en lille smule.

Generelt anbefaler uddannelse i denne retning?
Jeg har en loddekolbe transformer, power 75W, gamle men gode, men absolut er for tung for komfortabel wlutowania punktet på pladen.Som jeg har sagt før - jeg fandt, at der var en vis form for stabilisering af loddekolbe, men små stationer har været sådan en temperatur regulering. Http: / / www.allegro.pl/item676384450_stacja_lutownica_z_regulacja_temp_150_600c_zd98.html Så jeg tror, hvor lidt betroede sig til elektronik på en bedre station fordi det er ikke forskellige fra de cob-lignende, i tillæg til tilsynsmyndigheden.Vil du se på det, hvis en bog er gammelt eller nyt?Da elektronik ændrer sig meget hurtigt, men disse er kun det grundlæggende.

Baser hidtil ikke ændre - revolutionen ikke.I dit tilfælde er det mere om "załapanie" til hvilket formål og hvordan man betjener de forskellige komponenter og grundlæggende kredsløb.

kig her - http://www.renex.com.pl/pokaz_kategorie.php?cid=43

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back