som DSP bog, du anbefale?

u kan bruge DSP VED PROAKIS, DIGITALS Signal Processing: ACOMPUTER METODEN af sanjit en Mitra, kan u også bruge DSP VED Oppenheim, SCHFER, BUCK

Openhaim's bog er bedst, for praksis u kan se salivhanan bog også

C algoritmer for real-time DSP Paul M. Embree (ISBN 0-13-337353-3)

Det er en positiv DSP bog.

Thanx a lot fyrene for alle jeres feedback, jeg har også undersøgt en af de tidligere diskussioner om "ftopic261160.html", og som du har sagt det er Proakis 'og Oppenheim's bøger.

"digital signalbehandling" forfattet af "oppenhiem" dækker næsten alle aspekter af spørgsmålet både teoretisk og praktisk.og det har også masser af eksempler og praksis problemer.

xulfee skrev:

Openhaim's bog er bedst, for praksis u kan se salivhanan bog også

det er "Discrete-Time Signal Processing" af Oppenhaim

http://www.amazon.co.uk/Discrete-Time-Signal-Processing-International-Oppenheim/dp/0130834432

du læse

Diskret Time Signal Processing
sekund eidition
Oppenhein, Shaffer og Buck

John_OR, har jeg ikke fundet denne bog for at downloade, så jeg købte den for nogle år siden.Der er en bog her på EDA, der har form af det samme indhold, er meget ens, men forskellen er, at Orfanidis bog har en masse kode eksempler i C og Matlab.

orafanedes ..og for beginers DSP fra Lyons ..4 Matlab ..DSP bruger Matlab ved proakis

En irriterende ting ved Oppenheim og Schaffer er deres skifte i notation.

Deres signaler bog bruger små omega som kontinuerlig tid frekvens, kapital omega som diskrete tid frekvens.

Deres DSP bog bruger små kapital omega som kontinuerlig tid frekvens, lille omega som diskrete tid frekvens.

Jeg er kommet til at forvente forskelle i notation, men af samme forfattere?

Både godt alligevel.

Jeg fandt en gratis bog, som er meget rart at læse, meget let af forstå, jeg virkelig anbefale (og er gratis!):

http://www.dspguru.com/info/books/favor.htm

Det har praktiske eksempler, let af implementere kode til computeren som de gamle Quick Basic, men det var for mig meget hjælpsom.

Hej,

kan nogen give mig den e-bog og løsning for
Digital Signal Processing af Alan V. Oppenheim and Ronald W. Schafer

Tak ..

HAK ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back