SONY TV KV28SL60E slukker efter 3 timer

J

jerzykG

Guest
Sony TV KV28SL60E panorama slukker efter 3 timer.
Erstattet modulet processor.Bliv modul version af v1.20, jeg satte modul v.4.20.Når du ændrer format fra 4:3 til 16:9 ændrer kun amplituden af de rammer, ingen ændring i bredden af billedet.Jeg har et spørgsmål eller behov for udskiftning hukommelse 24C16 "gamle" var muligt at ændre billedformat?
hilsen
jerzyGVed oprettelsen af emnet, så benyt muligheden af forum (afsnit) - jeg flyttede.
[Mirek Z.]

Hej.Altid, når du ændrer et modul, forbøn hukommelse sine tidligere og ingen problemer.Den minder om originalen, så de opfører sig, som de ikke er programmeret / dette får altid /.

Udskiftning af hukommelse hjalp ikke.I den gamle SAA5667HL/M1/0560 processor modul har en ny SAA5665/M1/1402.Jeg har et spørgsmål, om processoren er ansvarlig for at ændre zoom-funktion?.Spurgte jeg mig selv en lille indsats for at reparere den gamle enhed, przelutowałem alle systemer, fly grafit (ca. 150) przewierciłem bores 0,5 mm kobbertråd tilslutninger przeplotłem.Desværre, TV-spil 4-5 timer, efter dette tidspunkt er udelukket, blinker LED'en 3 razy.Może en af mine kolleger har en betydning, hvor du kan købe et modul til chassiset med zoom.

Denne nye Procek:
-der er ingen mulighed for på stedet Panorama.Procek ikke arbejde med snude i 16:9-format.
orginał har skrevet SAA5667HL/M1/0560 CB0654 AE6B I v1.20 TS0202 M1D
* Bemærk tilstedeværelsen af bogstavet W i [AE6B W]

Ny procki ikke har [AE6B v4.20 0
* Manglende tid eller ændringer i den optimale tilstand automatisk.skærmstørrelse, når du skifter fra 16:9 / eller 4:3,

Velkommen!
Hvorvidt processoren er hot?Kan bruge køleprofil, men disse er kun halvt.

Velkommen

Udvekslingen af M-bestyrelsen, har i-cybor tech.com.pl --
http://www.cybor-tech.pl/info.php?id=25508.

Med venlig hilsen

Om dette modul, jeg skrive i 2 post, kan du læse omhyggeligt
hilsen
jerzykG

Modul med en "bred" fik i North Servis Koszalin.
Takket være "ræven" for et vink
jerzykG

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back