SOURCEING & Synker

H

HINDI

Guest
HI, ER DER NOGEN MATHMATICAL analyse til SOURCEING OG Synker "FLOW" MEKANISME

THANKS

Denne form for problem ligger i matematiske metoder i fysik.Grab en bog om dette emne fra biblioteket, kan du finde svaret for sikker.

THANKS dazhen

Jeg ved det, men jeg beder om et dokument, der discusse dette emne som et hovedemne.

tak

hej,

den matematiske udtryk er ikke anderledes FRM de principper, der anvendes i en analyse af en BJT eller FET.eneste er u brug for at vide hvor transistor er sourcing eller synker ..hvilket igen kan gøres ved at beregne den bias punkt spænding fra kredsløbet dermed beregningen hvis transistor er i aktiv eller saturation region ..da det er digitalt sine mere enkel at fid i afbrød eller saturation ...derefter for forliset den nuværende er tilladt at synke ..finsing en vej til jorden ..eller lov til at kilde ..svarende til fan i..leverer strøm til kørsel ...fra disse og grundlæggende analyse ..u bør være i stand til at beregne de forskellige spændinger, tror jeg ..og jeg tror, at jeg ikke har misforstået ur spørgsmål ..

/ Am

divergerende af området er postive betyder så vil det indikere, at tilsvarende felt som kilde.
hvis den er negativ, end den vil blive indkaldt som synker område.
håber u forstå Abt konceptet.
for at forstå dette er vi nødt til at familair med forskellige operationer i feltteori.Lagt efter 2 minutter:negative afvigelse kaldes også som konvergens område (synker)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back