Spændende flere porte alle sammen i CST Microwave Studio

A

at.sdsu

Guest
Hej guys, så im designe et horn antenne til stråle scanning. Jeg har 5 rektangulære waveguide havne i hornet antenne. Jeg var i stand til at fuldføre alt på HFSS, men nu i CST i'am ikke i stand til at finde ud af at ophidse alle de 5 porte på en gang i forskellige amplituder. Designet i simulerede i cSt viser 3D parceller ved forskellige frekvenser for de 5 porte separat. Jeg ønsker dog at kombinere de tilstande opformeres fra havnene for at opnå beam scanning. Hjælp mig gutter, i'am stak op big time.

hai at exite alle porte gå til forbigående solver i at simulation indstillinger -> kildetype ----> valg ---> exicitation ----> aktiveres samtidig excitation

Tak for hjælpen James, så jeg dybest set ønsker at variere strømmen amplitude i de forskellige havne til at observere ændringer i stråling mønster. På læser dit indlæg, var jeg i stand til at ændre amplituder i havnene, men dens simulere strukturen igen. Skulle dette ikke være en del af post-processing, der bør ikke indebære simulerer igen, som vi gør i HFSS, når simuleringen er færdig vi kan ændre amplituden osv. og vi får hurtige resultater. Gør jeg noget galt i CST at generere den stråling mønster? Lad mig vide. Du hjælper og tid er værdsat.

hai hvis ur bruger antennenettet så i farfield resultater højreklikke og vælge ejendom og vælge vifte antenne der u kan ændre amplitude og fase

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back