K
KUI
Guest
Hej, For SPICE model MOSFET, hvordan kan jeg definere LAMBDA som en port spænding afhængig parameter? Tak så meget, jeg bruger både PSPICE og NGSPICE. Best, Kui
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej, For SPICE model MOSFET, hvordan kan jeg definere LAMBDA som en port spænding afhængig parameter? Tak så meget, jeg bruger både PSPICE og NGSPICE. Best, Kui
Mente du prøve et højere niveau model for MOSFET? Er det muligt at supplere PSPICE med veriloga? Tak for din forklaringen.Model parametre er ikke selv state-variabel. Hvis du ønsker adfærd, den iboende modeller ikke understøtter, kan du nødt til at supplere dem med en kontrolleret kilde eller veriloga. Jeg har fundet veriloga meget nyttigt i at tilføje "nonidealities" til MOSFETs. Hvis du forsøger at efterligne den tidlige effekt så Lambda er ikke den rigtige "håndtag". Tilsvarende for DIBL. Du kan være nødvendigt at gå til en mere "avanceret" model, eller hvis dette ikke virker for dig, **** en sammensat model.