spøgelse RF

O

onderoz

Guest
Hej alle RF designere,
Som nybegynder i RF design, jeg har set et stort behov for tutorials af spøgelse RF, som ikke er meget almindelig.Er der nogen af jer har en værdifuld kilde til denne software.Hvis ikke, jeg tror, jeg vil forsøge at opbygge en hjemmeside til dette.Men først
har jeg brug for virkelig at lære denne stuff eventuelle kommentarer vil være nyttigt
Bedste,

Hej

Der er værdifulde links til din anmodning.

A. søgning forum for mere info
B. bruge følgende to links1.h ** p: / / www2.cic.org.tw/training/train_download/93_A/SpectreRF20040119.zip
En meget fin doc om brug SpectreRF

2.h ** p: / / larc.ee.nthu.edu.tw / ~ ychung /

* -> T
tnx

Gå ikke glip af de fora om h p: / / www.designers-guide.com.Dette websted drives af den fyr, der skrev SpectreRF for kadencen.Det er meget værdifuldt.

Jeg lærte det bare ved at køre LNA og blandere prøven i kadencen dokument.Du får en trinvis procedure og det er virkelig prale din tillid.

T zul

Er der nogen har nogen kadencen spøgelse RF tutorials eller andre kadencen tutorials.

tak

http://www.ek.isy.liu.se/courses/tsek26/LAB2_LNA&Mixer_Tutorial.pdf

Også u kan søge på google for masser af specifikke spøgelse RF værktøjer .. anyways hvis u have adgang til spøgelse, det kommer med et dokument kaldet openbook, så u kan tjekke det ud .. sin mest omfattende

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back