spøgelse simulering spørgsmål??

X

xiongshoufen

Guest
nogen fortælle mig, hvordan man gør flere hjørner i spektret grænseflade simulator én gang, mange tak !!!!!

isnot det. ændre arbejde? spøgelse kan læse hspice netlist hvis du vælger denne fuction

Hej, Kadence Analog Kunstner har en option "hjørner" for et hjørne analyse. Det virker som en mere kompleks parametrisk analyse. Du skal defind en sti til din hjørne modeller og køre Corners Analyse. Som et resultat du får et sæt af kurver for forskellige hjørner. Åbn "Analog Design Miljø" vinduet, vælg "Funktioner", "hjørner" og få "Corners Analysis" vinduet. B / rgds

[Quote = xiongshoufen] nogen fortælle mig, hvordan man gør flere hjørner i spektret grænseflade simulator én gang, mange tak !!!!![/quote] Jeg vil gerne vide, hvor der kan bruges "hjørne"?

Dette er også med hensyn til Spectres. Jeg vil gerne vide, om Monte Carlo Analysis er muligt i Spectres? Tak på forhånd. - Srivats

Både Monte Carlo og Corner analyse er muligt i Spectre, hvis du har artist_statistics licens. Analog Design Miljø vindue vil have muligheder for at Corner analyse og Monte Carlo simulering, under menuen "Funktioner". I hjørnet analyse, skal du angive stien til din tech-fil PDK (Process Development Kit), som indeholder alle dine modelfiler. Spectre vil automatisk indse hjørnerne til stede i din model filer og vil give dig disse felter. Du skal bruge sæt temperaturen på hvert hjørne og særlige simulering grunde, hvis eventuelle nødvendige. Indstille andre analyse som sædvanlig i ADE vindue og simulere. I Monte Carlo, skal du givethe stien til Monte Caro proces fil og angive antallet af kørsler og også angive indstillinger for at feje proces alene eller proces sammen med temperaturen. Resultater af Monte Carlo og Corner analyse kan også ses som histogrammer. - Radigital

ADE -> værktøjer -> Corner, så indlæse PCF filen og tilføje de målinger..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back