Spørg hjælp til følgende koder

E

EDA_hg81

Guest
Hvad jeg gør er at bruge Spartan-3 til at overføre de indkommende billeddata til skærmen.

Men den samme idé får to forskellige resultater med to forskellige koder:Kode 1:FDDRRSE_OUT12: FDDRRSE- Generisk kort (init => '0 ')port map (Q => B_RSDS_OUT (3),C0 => CLK_IN,C1 => DDR_CLK,CE => ENB,D0 => B_RE (6),D1 => B_RE (7),R => GND,S => GND);proces (CLK_IN)
begyndif (CLK_IN'EVENT og CLK_IN = '1 ') thenR_RE <= R_IN;G_RE <= G_IN;B_RE <= B_IN;end if;end process;med de ovenstående kode billedet mistet info langs kanten profil.

Kode 2:FDDRRSE_OUT12: FDDRRSE- Generisk kort (init => '0 ')port map (Q => B_RSDS_OUT (3),C0 => CLK_IN,C1 => DDR_CLK,CE => ENB,D0 => B_RE (6),D1 => B_RE (7),R => GND,S => GND);
proces (R_IN, G_IN, B_IN)begynd
R_RE <= R_IN;G_RE <= G_IN;B_RE <= B_IN;
end process;med de ovenstående kode billedet ser meget godt.

Hvad er det mulig grund til dette?

I din første kode du tildele farverne på den aktive kanten af ur.I dit andet kode du kontrollerer alle omstændigheder på input farver.anden fremgangsmåde ser godt ud.men jeg vil foreslå dig at skrive de tre farve opgaven erklæring uden for processen erklæring samtidig.Prøv dette vil det fungere fint.

Held og lykke!

Hej

Fra din kode, klart sin synlige, at du faktisk er tieing de foreløbige resultater af hver farve til næste blok (eller kan være output).dermed bliver det logisk at sætte dem signal, hvis overgangen medføre en ændring i produktionen i følsomhed listen.derfor er det bedre u sammenlægge alle tre signal (F, G & B) i følsomhed listen

nav_vlsi

Kontroller, at du bruger den samme ur til videogenrator (HSYNC, VSYNC, DE) og kontrol af data.Også din kode ikke viser, hvad er du kører i løbet blank interval dvs DE = '0 'hilsen,

Thank you all very much.

Lad mig prøve, og jeg vil lade dig kende resultatet.Lagt efter 19 minutter:nav_vlsi skrev:

HejFra din kode, klart sin synlige, at du faktisk er tieing de foreløbige resultater af hver farve til næste blok (eller kan være output).
dermed bliver det logisk at sætte dem signal, hvis overgangen medføre en ændring i produktionen i følsomhed listen.
derfor er det bedre u sammenlægge alle tre signal (F, G & B) i følsomhed listennav_vlsi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back