Spørg programmør for DS87C550

B

binhqt

Guest
Jeg har bare DS87C550 og DS87C530 (prøver fra Dallas). Men jeg ved ikke, hvordan man programmerer belastning for det. Har du nogen har skematisk til programmør for det (indlæse hex filen ind i dem). Og jeg har et andet spørgsmål. Jeg har en DS80C320. Det er en romless, og jeg ved at hvis jeg vil have ot bruge det, skal jeg bruge en ekstern hukommelse. Men jeg har ingen erfaring på dette område. Har nogen har erfaring på dette område hjælpe mig? Skematisk og kildekode prøve. Thanks.

Gå til denne hjemmeside: http://bit.kuas.edu.tw/ ~ 8051 / Der vil du finde AT89C52 programmør. Du kan bruge den samme programmør til at programmere DS87C550 eller andre 8051-core microcontroller med Eprom. I dit tilfælde vil du nødt til at bygge en ZIF adapter, 40-pin 8051-til-87C550. Tilslut kun disse stifter, der anvendes i programmering. Hvis du har problemer - komme tilbage og stille spørgsmål. Der er masser af medlemmer klar til at hjælpe dig .. Tilslutning af eksterne EPROM / ROM, RAM, I / O'er og RS-232: http://www.pjrc.com/tech/8051/dev-board-desc.html Husk på, at koden for eksterne EPROM er identisk med kode til intern EPROM og kun korrekte hardware forbindelse er påkrævet. Regards, IanP

Hvordan man opbygger en ZIF adapter, 40-pin 8051-til-87C550. Er der en, der har endda gøre dette, bedes du give mig en skematisk.

Hvilken en har du: 80-PIN QUAD Flat Pack (14,0 mm x 20,0 mm) eller 68-PIN windowed CLCC ZIF test sokler er ganske expencive .. Under alle omstændigheder kan du bruge en PLCC68-DIP-40 adapter, svarende til den, op på den vedhæftede pdf fil. Som jeg sagde, på denne mini-PCB skal du kun tilslutte disse linjer, der er nødvendige for programmering 40-pin 8051 versionP1.0-P1.7 som A0-A7, P2.0-P2.7 som A8-A15, P0.0-P0.7 som D0-D7, XTAL1, ... se link fra forrige indlæg .. Regards, IanP

Linket skal være i orden, som da jeg klikkede på det åbner det pågældende websted .. Under alle omstændigheder, er vedlagt en skematisk fra det .. Regards, IanP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back